تاثیر ویروس کرونا بر شرکت های چابک در حرفه سیستم تلفنی VOIP

زمان مطالعه :  4دقیقه

چکیده

با شیوع کرونا، جامعه جهانی در شرایط جدید و پیش بینی نشده ای مواجه شده است. این بحران گریبان گیر شرکت ها شده و میتوان با دورکاری این شرایط را مدیریت کرد.

تاثیر ویروس کرونا بر شرکت های چابک در حرفه سیستم تلفنی VOIP

ویروس کرونا از زمان شیوع تا به امروز بسیاری از کسب و کارها و اصناف مختلف را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آسیب جبران ناپذیری به ویژه بر کسب و کارهای کوچک و متوسط وارد کرده است. حرفه سیستم تلفنی وُیپ متشکل از شرکت های کوچک و متوسطی که در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری فعالیت می کنند نیز از گزند این بیماری در امان نمانده و با چالش های مختلف مواجه شده اند ،اما با وجود تمام آسیب ها و صدماتی که ویروس کرونا بر کسب و کارهای مختلف وارد ساخته، شرکت ها و سازمان هایی که از چابکی بالایی برخوردار بوده و توانایی رویارویی با چالش های غیر منتظره در کسب و کار را داشته اند، این چالش ها و تغییرات پیش بینی نشده. را فرصتی برای کسب مزیت رقابتی و پیشرفت در بازار تصور کرده و نهایت استفاده را از تغییرات صورت گرفته برده اند.

با اوج گیری ویروس کرونا و تداوم آن در جامعه ، بسیاری از کسب و کارها در نحوه ارائه خدمات و فروش محصولات خود تجدید نظر کرده و با بکارگیری روش های گوناگون نظیر فروش آنلاین و دور کاری در تلاش برای بقا در حرفه و بازار کسب و کار خود هستند.

 

 

شرکت های چابک VOIP

 

 

دورکاری یکی از مقوله هایی است که سیستم تلفنی ویپ نقش بسیار پر رنگی در اجرا و پیاده سازی آن دارد. به واسطه این سیستم تلفنی امکان دسترسی به خطوط تلفنی شرکت دسترسی به داخلی های تلفنی سایر همکاران و مدیران و همچنین پاسخگویی به تماس های مشتریانی که با خطوط تلفنی شرکت تماس گرفته اند. در منزل و یا محلی خارج از محیط شرکت فراهم می شود. این قابلیت مهم که با اوج گیری ویروس کرونا مورد توجه مدیران بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و کسب و کارهای گوناگون قرار گرفته، فرصتی طلایی برای شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی وُیپ بوده تا با فروش سیستم تلفنی وُیپ و ایفای نقش موثر در بحث دورکاری ، کسب و کار خود را رونق داده. و از چالش پیش رو به بهترین شکل سود ببرند.در نتیجه اگر شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی ویپ به تحلیل کسب و کار خود پرداخته و چابکی را در سازمان خود نهادینه کنند. در پاسخ به شرایط متغیر بازار ، سریع و منعطف عمل کرده، نیازهای مشتریان را به درستی شناسایی کرده و ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺳﺎزﮔﺎري ﺳـﺮﻳﻊ در واﻛﻨﺶ ﺑﻪ ﺗﺤﻮﻻت و وﻗﺎﻳﻊ ﻏﻴﺮ ﻣﻨﺘﻈـﺮه و ﭘـﻴﺶ ﺑﻴﻨـﻲ ﻧﺸﺪه را خواهند داشت.

 

جهت ثبت درخواست پشتيباني و مشاوره مراكز تلفن ويپ (VOIP) و شبكه هاي كامپيوتري به اين قسمت  مراجعه نماييد . 

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ویپ ، voip ، مرکز تلفن ، ایزابل ، سانترال تحت شبکه ، تلفن گویا ، مراکز تلفن تحت شبکه ، شبکه ، گرند استریم ، سیسکو ، آی پی ، IP

تاثیر ویروس کرونا بر شرکت های چابک در حرفه سیستم تلفنی VOIP

اطفا حریق FM200

شرکت امواج ارتباطات امن ، مجری راه اندازی اطفا حریق دیتا سنتر و اتاق سرور [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

بیشتر بخوانید: مقایسه نرم افزارهای پولی ، رایگان و متن باز

امواج ارتباطات امن

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *