اگر صاحب كسب و كار هستيد و ميخواهيد وارد دنياي جديد بيزنس شويد ما در كنار شما هستيم با ما همراه باشيد ...

 

مراكز تلفن تحت شبكه VOIP مناسب ترين راه براي شركت هاي مختلف كوچك ، متوسط و بزرگ مي باشد . مراكز تلفن تحت شبكه براي چه شركت هايي مناسب است :

* شركت هاي كه داراي شعب مختلف و واحد هاي مختلف در مكان هاي مختلف و يا شهر هاي مختلف دارند مي توانند ارتباط يكپارچه بين همه واحدها ايجاد نمايند .

 

* شركت هايي كه مديران آن ها در رفت و آمد و در سفر هستند .

 

* شركت هايي استراتژي هاي مختلف فروش اجرا مي نمايند براي تحقق درست استراتژي مي توانند از پلان هاي سازماني براي ارتباط بهتر با مشتريان استفاده نمايند .

 

*شركت هايي با تماس هاي ورودي بالا كه نياز به مديريت تماس ها و CallCenter دارند .

 

* شركت هايي كه نياز به بررسي مكالمات كارمندان خود با مشتريان دارند.

 

*شركت هايي كه نياز به شماره تلفن هاي 5 رقمي يا 8 رقمي با چند خط همزمان دارند .

توضيحات كامل مراكز تلفن تحت شبكه VOIP را در  اينجا مطالعه نماييد.

ماژول ضبط مكالمات مراكز تلفن تحت شبكه 

سيستم ضبط مكالمات VOIP امكان ضبط تمامي مكالمات و بررسي مكالمات توسط مسئول مربوطه را محيا مي سازد . اين سيستم با ضبط مكالمات به صورت لحظه اي و حجم بسيار پايين داده امكان تحليل مكالمات كارمندان سازمان با مشتريان را محيا مي سازد اين سيستم نقش بسزايي در پيشبرد اهداف استراتژي سازمان و حفظ متشريان فعلي و حذب مشتريان جديد دارد.

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني

ماژول نظر سنجي VOIP

ماژول نظرسنجی بدین صورت عمل می کند که بعد از تماس و پایان مکالمه توسط اپراتور تماس قطع نشده و مشتری شما به نظرسنجی متصل می شود و  می تواند با استفاده از صفحه کلید تلفن به اپراتور امتیاز بدهد . اين سيستم مناسب شركت هاي داراي یک مرکز پشتیبانی ، خدمات پس فروش  و یا تعداد زیادی اپراتور تلفن مي باشد قطعاً ماژول نظرسنجی تحولی اساسی در کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد .

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني

CallCenter يا مركز تماس VOIP

CallCenter يا مركز تماس واحدي است كه بخش مهمي از تماس هاي يك سازمان يا كسب و كار در آن متمركز شده است مركز تماس براي پاسخگويي به سوالات مشتريان و انتقال درخواست هاي آنان راه اندازي مي شود . راه اندازي مركز تماس، توسعه سازمان ، كسب و كار ، افزايش رضايت مندي مشتريان و در نتيجه افزايش فروش را به همراه دارد.

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني

صرفه جويي در كابل كشي

با راه اندازي مركز تماس ويپ ديگر نيازي به كابل كشي مجزا براي تلفن هاي واحد هاي مختلف نيست و با همان كابل شبكه كه انتقال داده هاي سيستم هاي كامپيوتري صورت ميگيرد تلفن هاي ويپ نيز راه اندازي مي گردد همچنين امكان ادغام مركز تلفن با كامپيوتر و استفاده از نرم افزار جهت استفاده و مديريت تماس فراهم مي شود 

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني

برگزاري كنفرانس هاي صوتي و تصويري

كنفرانس هاي صوتي و تصويري به راحتي با مراكز تلفن تحت شبكه VOIP قابل راه اندازي مي باشد . با راه اندازي اين سيستم امكان جلسات با كارمندان بخش هاي مختلف سازمان با مديران در نقاط مختلف حتي در خارج از كشور امكان پذير مي باشد

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني

ايجاد صف انتظار مشتريان مراكز VOIP

صف انتظار براي مشتري اين امكان را به سازمان ها و شركت ها ميدهد كه هيچ مشتري را از دست ندهند و به صورت هوشمند مشتري را جهت انتظار راهنمايي نمايد

ثبت درخواست مشاوره و پشتيباني