راه اندازي اوليه تلفن پاناسونيك KX7730
کدهای دستوری برای تلفنهای پاناسونیک مدل KX-7730 برای انجام وظایف مختلف مانند تماسها، انتقالها و تنظیمات مختلف وجود دارند. در زیر چند کد دستوری معمول برای تلفنهای KX-7730 آمده است:
تماس برگشتی (Redial):
برای شمارهگیری مجدد آخرین شماره، دکمه “Redial” (بازشماری) را بزنید.
انتقال تماس (Call Transfer):
برای انتقال تماس به شمارهای دیگر، دکمه “Transfer” (انتقال) را بزنید. سپس شماره مقصد را وارد کنید و دکمه “Transfer” دیگر را بزنید.
تماس داخلی (Intercom):
برای برقراری تماس با تلفن داخلی دیگر، شماره تلفن داخلی مورد نظر را وارد کرده و دکمه “Intercom” را بزنید.
تماس گروهی (Group Call):
برای برقراری تماس گروهی به تمامی تلفنهای یک گروه، دکمه “Group Call” (تماس گروهی) را بزنید و سپس شماره گروه را وارد کنید.
تنظیم تماس در انتظار (Call Waiting):
برای قرار دادن تماس در انتظار به مودم، دکمه “Hold” (نگهداشتن) را بزنید. برای بازگشت به تماس اصلی، دکمه “Hold” را دوباره بزنید.
تنظیم تماس به طور خودکار (Auto Answer):
برای فعال کردن یا غیرفعال کردن پاسخگویی خودکار به تماسها، از منوی تنظیمات تلفن استفاده کنید.
لغو تماس (Call Cancel):
برای لغو یک تماس، دکمه “Cancel” (لغو) را بزنید.
تنظیمات تلفن (Phone Settings):
برای دسترسی به تنظیمات تلفن مانند تنظیم زمان و تاریخ، دکمه “Program” (برنامهریزی) را بزنید و دستورات را اجرا کنید.
تماس تکنیکی (Technical Call):
این دستور معمولاً برای ارتباط با تیکنیسین یا پشتیبانی فنی استفاده میشود. برای اطلاعات دقیقتر، به منبع مرجع تلفن خود مراجعه کنید.
لطفاً توجه داشته باشید که توابع و قابلیتهای دقیق تلفن مدل KX-7730 ممکن است بسته به تنظیمات و نسخه نرمافزاری تلفن شما متغیر باشد.
به دفترچه راهنمای تلفن خود و منبع مرجع پاناسونیک مراجعه کنید تا دستورات دقیقتر و مشخصات بیشتری را برای تلفن خود پیدا کنید
جهت ثبت درخواست پشتيباني و مشاوره مراكز تلفن ويپ (VOIP) و شبكه هاي كامپيوتري به اين قسمت مراجعه نماييد .