سهم شرکت ها از بازار فروش سیستم تلفنی VOIP

زمان مطالعه : 5دقیفه

چکیده 

امروزه تلفن اصلی ترین پل ارتباطی میان سازمان ها ، شرکت ها و کلیه کسب و کارها با مشتریان و مخاطبانشان است.کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که تلفن نقش موثر و چشمگیری در فرآیند فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان آن مجموعه نداشته باشد. از طرفی سازمان ها و ادارات نیز بخش قابل توجهی از خدمات خود را از طریق تلفن به مخاطبانشان ارائه می دهند. از این رو داشتن یک سیستم تلفنی پایدار با امکانات و قابلیت های کاربردی از مهمترین نیازهای تمام این سازمان ها ، شرکت ها ، فروشگاه ها و کسب و کارهاست.در این مقاله کوتاه به شما خواهیم گفت چگونه می توانید در فروش سیستم تلفنی VOIP موفق تر باشید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کدام شرکت ها در آینده سهم بیشتری از بازار فروش سیستم تلفنی VOIP را به خود اختصاص خواهند داد ؟

امروزه پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، دسترسی آسان به اینترنت ، ظهور شبکه های اجتماعی ، افزایش تعداد فروشندگان ، کاهش خریداران و افزایش آگاهی و دانش مردم برای تهیه و خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان عرصه را بر فروشندگان بیش از پیش تنگ تر کرده است. در دنیای امروز به سبب دسترسی آسان به اینترنت ، خریداران قبل از خرید کالاها و خدمات مورد نیازشان به جست و جو و بررسی قیمت ها ، برندها و کیفیت محصولات موجود در بازار پرداخته و سپس با آگاهی نسبی از شرایط بازار اقدام به خرید می کنند.در چنین بازاری از طرفی رقابت بین فروشندگان به اوج خود رسیده ، و از طرف دیگر خریداران نیز از فرآیند تولید و فروش محصولات مختلف مطلع شده و در صنعت های مختلف نظرات ، پیشنهادات و توقعات خود را بر تولید کنندگان و فروشندگان به منظور تولید و فروش محصولات مورد پسندشان تحمیل می کنند.

 

سیستم تلفنی VOIP

 چرا مشتری باید از شما سیستم تلفنی VOIP بخره ، نه از رقباتون ؟

در حرفه سیستم تلفنی VOIP نیز شرایط بازار فروش و عرضه این محصول در قیاس با سالهای گذشته دستخوش تغییر گشته است. روزگاری تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات و فروش سیستم تلفنی VOIP محدود بود و خریداران نیز آگاهی کافی از مزایا و ویژگی های این محصول نداشتند ،بنابراین فرآیند فروش با حاشیه سود بهتر در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتر تکمیل می گردید‌. اما امروزه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی VOIP در ایران و افزایش تعداد افرادی که قدم در راه کسب دانش VOIP برداشته اند. از یک سو و پیدایش شرکت های مختلف در این حرفه که اقدام به واردات ، تولید و عرضه محصولات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری نموده اند. از سوی دیگر سبب ایجاد فضای رقابتی شدیدتری میان فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات سیستم تلفنی VOIP گردیده است.

فروش سیستم تلفنی VOIP

در چنین بازاری بِکر اما رقابتی ، شرکت ها و افرادی در فروش سیستم تلفنی VOIP موفق تر بوده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند که تبلیغات اثر بخش را جدی گرفته ، بر روی برندسازی شخصی تمرکز کرده، نیروهای فروش خود را آموزش داده ، از شیوه های فروش سنتی فاصله گرفته و مطابق با برنامه ای هدفمند و استوار بر راه کارهای نوین فروش و مارکتینگ به سوی اهداف خود قدم بردارند.

 

جهت ثبت درخواست پشتيباني و مشاوره مراكز تلفن ويپ (VOIP) و شبكه هاي كامپيوتري به اين قسمت  مراجعه نماييد . 

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ویپ ، voip ، مرکز تلفن ، ایزابل ، سانترال تحت شبکه ، تلفن گویا ، مراکز تلفن تحت شبکه ، شبکه ، گرند استریم ، سیسکو ، آی پی ، IP

 

اطفا حریق FM200

شرکت امواج ارتباطات امن ، مجری راه اندازی اطفا حریق دیتا سنتر و اتاق سرور [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

امواج ارتباطات امن

ارائه انواع تجهیزات شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *