چرا مشتری باید از شما سیستم تلفنی VOIP بخره ، نه از رقباتون ؟

زمان مطالعه : 3 دقیقه

چکیده

در بازار رقابتی فعلی، که هر یک از شرکت های ارائه دهنده سیستم تلفنی VOIP با تمام قدرت به دنبال جذب مشتری هستند. شما بدون مزیت رقابتی توانایی جذب مشتری و متقاعد سازی وی به منظور استفاده از محصول و خدمات خود را نخواهید داشت. در چنین بازار رقابتی به منظور فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP باید وجه تمایز خود را با سایر رقبا شناسایی کرده و در طول فرآیند فروش از آن به خوبی استفاده کنید.

چرا مشتری باید از شما سیستم تلفنی VOIP بخره ، نه از رقباتون ؟

متاسفانه در طول سال هایی که سیستم تلفنی VOIP وارد ایران شده و توسط افراد و شرکت های مختلف به فروش میرسد. تمرکز بیشتر بر روی مباحث فنی سیستم تلفنی VOIP بوده و فروش ، مارکتینگ و برندینگ این محصول مورد بی توجهی قرار گرفته است. سالهای گذشته که تعداد شرکت های ارائه دهنده این سیستم تلفنی محدود بودند، رقابت معنای واقعی خودش را نداشت. اما امروزه با ورود شرکت ها و افراد مختلفی که به صورت فریلنسر کار می کنند. نتیجه نادیده گرفتن اصول فروش و مارکتینگ حرفه ای و مدرن، قطعا تضعیف واحد فروش و کند شدن چرخ اقتصادی این شرکت هاست.

فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP

 

 

امروزه با جملات کلیشه ای نظیر ” سیستم تلفنی VOIP ما پایدارتره ” یا ” قیمت ما کمتره ” و جملاتی شبیه آنها نمی توانید به مشتری مطلعی که به طرق مختلف نظیر تحقیق و جست و جو در گوگل و شبکه های اجتماعی اطلاع و آگاهی نسبی از سیستم تلفنی VOIP پیدا کرده و محصول بفروشید. مزیت رقابتی شما چیزی فراتر از این جملات کلیشه ای ست. و برای ایجاد یک مزیت رقابتی خوب و منطقی باید تمام توان خود را به کار بگیرید.بنابراین برای فروش بیشتر سیستم تلفنی VOIP اگر مزیت رقابتی منطقی و متقاعد کننده ای در مقایسه با رقبای خود ندارید، باید آن را ایجاد کنید.

 

جهت ثبت درخواست پشتيباني و مشاوره مراكز تلفن ويپ (VOIP) و شبكه هاي كامپيوتري به اين قسمت  مراجعه نماييد . 

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ویپ ، voip ، مرکز تلفن ، ایزابل ، سانترال تحت شبکه ، تلفن گویا ، مراکز تلفن تحت شبکه ، شبکه ، گرند استریم ، سیسکو ، آی پی ، IP

بیشتر بخوانید: تاثیر ویروس کرونا بر شرکت های چابک در حرفه سیستم تلفنی VOIP

اطفا حریق FM200

شرکت امواج ارتباطات امن ، مجری راه اندازی اطفا حریق دیتا سنتر و اتاق سرور [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1

آموزش Voip PBX فصل بیست و پنج قسمت 1 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 6 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 5 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 3 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2

آموزش Voip PBX فصل بیست و چهار قسمت 2 آموزش VoIP PBX & Call Center [...]

 

امواج ارتباطات امن

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *